Jõululõhna ja -muusika osatähtsus jaekaubanduses ehk kuidas muuta pühad ettevõtte jaoks veelgi kasumlikumaks?
Juba novembrist alates on kauplustes kuulda aegumatuid jõuluhitte – Wham laulab endiselt eelmistest jõuludest ja Sinatra soovib kõikidele rõõmsat pühadeaega. Riputatakse üles jõulukaunistusi ning juba kaugelt on tunda magusat piparkoogilõhna. Jõulud on kohe-kohe ukse ees! Aga kas ettevõtja või turundusjuhina oled mõelnud kõikidele oluliste teguritele, mis aitaksid aastalõpu käivet veelgi enam suurendada?
Muusika ja lõhna osatähtust jaekaubanduses on juba kaua uuritud. Jasmine Moradi, Soundtrack Your Brandi muusikakoordinaatori sõnul on muusika osa brändist, mis aitab luua soovitud atmosfääri ning meeleolu. See loob kauplejatele täiendava võimaluse oma klientide kõnetamiseks ning tarbijate ostuotsuste mõjutamiseks. Lõhnastatud ruum meelitab aga ligi rohkem kliente, julgustab neid kaupluses kauem püsima ning stimuleerib toodete ja teenuste müüki.
Millele tuleks aga jõulude saabudes tähelepanu pöörata? Spangenbergeri ja tema kolleegide läbi viidud uurimuse kohaselt tõmbavad ostlejaid enim ligi just need kauplused, kus jõuluhõngu aitab lisaks muusikale luua ka õigesti valitud pühade lõhn. Seega ei piisa pelgalt ühe meele stimuleerimisest – see võib tuua hoopis vastupidise efekti. Tähtis on rõhku panna mõlemale meelele korraga luues nii terviklik kooslus ja meeldiv õhkkond.
Selleks et tuua jõulumaagiat ka Teie kauplusesse, pakub Sound & Vision nii ruumide lõhnastamise kui ka taustamuusika teenust. Aitame välja valida aroomi, mis haakub kõige paremini just Teie brändiga, olgu selleks jõulupuu, magusa piparkoogi või klassikalise glögi lõhn. Vürtsitame lõhnaga kunstkuuske, paigaldame tervituslõhna uksele või täidame mõnusa aroomiga kogu kaupluse. Soundtrack Your Brandi ametliku edasimüüjana pakume klassikaliste hittide kõrvale ka uut ja nooruslikku jõulumuusikat. Loome Teie kauplusest klientide meelispaiga ning aitame ettevõttel jõuda soovitud eesmärkideni!