Kuidas muuta proovikabiin Y-põlvkonnale meeldivaks?
Kui Sinu klient astub proovikabiini, siis mida peaks ta kogema? Koostöös meiega on Sul võimalik muuta proovikabiin tunnetuslikuks kogemuseks, mis jääb nii Sinule kui ka Su klientidele kauaks meelde.
Kui klient astub riietusruumi, siis mida ta kogeb?
See on küsimus, mis tekkis tarbijate käitumist uurinud teadlastel Maryke Vermaakil ja Helena de Klerkil nende värske uurimuse raames. Nad avastasid, et naissoost milleeniumilapsed, kes kulutavad rõivapoes rohkem aega kui ükski teine demograafiline vanusegrupp, peavad proovikabiini määrava tähtsusega kohaks, mis võib kas viia ostuni või peletada kliendi kauplusest sootuks eemale. See pole sugugi üllatav, kuna proovikabiin on just see koht, kus sageli langetatakse otsus mõnd toodet osta või mitte. Vermaaki ja de Klerki uuringus jäid nii mõnedki proovikabiinid Y-põlvkonna ootustest allapoole.
Milleeniumipõlvkond otsib kauplustest kõikehõlmavat ja kaasahaaravat kogemust
Y-põlvkonna jaoks on ostlemine lõbus tegevus ning nende ostuharjumus kipub olema impulsiivne ja planeerimata. Kuid uuringus selgus, et naisterahvastel on väga selge ettekujutus sellest, milline peab olema ühe kaupluse poolt loodud ostukeskkond ja kliendile pakutav kogemus. Tähelepanuväärseim oli nõudlus haarava proovikabiini järele, mis kaasaks ja mõjutaks meie kõiki meeli. Kuna klientide käitumine on muutumas üha emotsionaalsemaks, siis on kõikide meelte tabamine ülimalt oluline, et hoida millenniumi põlvkonda huvitatuna ostlemisest alates kauplusesse saabumisest kuni lahkumiseni.
Milleeniumilapsed ei külasta kauplusi enam niivõrd seepärast, et soetada mõnd konkreetset toodet, vaid kaubanduse loodud kõikehõlmav kogemus on muutumas omaette meeldivaks lõbustuseks. Ainult läbi sääraste kogemuste loomise saavad jaekauplused võidelda internetikaubanduse üha suureneva pealetungi vastu.
Proovikabiinid vajavad lõhna, et vastata Y-põlvkonna ootustele
Just nii nagu teadmine, et „kaupluse poolt loodud meeldivad mõjurid mõjutavad poes veedetud aega“, avastasid Vermaak ja de Clerk, et proovikabiinist saadud meeldiv kogemus julgustab kliente kaupluses rohkem aega veetma ning see paneb neid proovitavates riietes mugavamalt tundma. Jaemüüjad tahavad, et nende kliendid oleksid rahulolevad, haaratud ning põnevil neist toodetest, mida parajasti proovitakse, kuid milleniumi põlvkonna puhul nõuab see kõikide aistingute kasutamist.
Paljud kauplejad üritavad muuta proovikabiini meeldivamaks, kasutades selleks muusikat, et luua kliendile privaatsem keskkond. Õige valgus ja ka sisekujundus aitavad muuta proovikabiine lõbusaks ning peegeldada brändi omadusi ja juhtida tähelepanu tootele, kuid lõhn on kõige meeldejäävama jäljega aisting, mille olulisust isegi täna ei osata veel täielikult hinnata.
Proovikabiini täiendamine lõhnaturunduse abil
Lõhnaturundus on määrava tähtsusega ning sageli kaalukausiks eduka või ebaeduka proovikabiini loomisel. Mõistagi ei ole lõhnaturunduses lahendust, mis sobiks kõigile ja kõikjale. Kui Sa aga soovid Y-põlvkonnast klientidele pakkuda täielikku ostukogemust, siis peaksid hoolikalt valima välja lõhnad, mis aitavad soovitud tulemust saavutada. Mõned lõhnad aitavad klientidel lõõgastuda, teised aga suurendavad soovi midagi osta või muudavad kliendi energilisemaks või loovad hoopis luksusliku õhustiku. Pole vahet, milline on eesmärk, läbimõeldud lõhna märkavad sinu kliendid kindlasti. Proovikabiinid, milles kasutatakse Proliteci AirQ tehnoloogial põhinevaid lõhnaseadmeid, on juba täna saanud väga sooja vastuvõtu osaks ning sageli on kliendid uurinud, kas kabiinides kasutatavaid lõhnasid on võimalik endale kojugi osta.
Me mõistame lõhnastatud ruumide ning lõhnaturunduse tähtsust Y-põlvkonna kõnetamisel. AirQ tehnoloogia aitab luua lõhnastatud õhustiku, mille abil on võimalik luua haaravam ja emotsionaalsem jaekeskkond. Seega, kui klient astub Sinu proovikabiini, siis mida ta peaks kogema? Võta meiega ühendust, et saaksime koos muuta proovikabiinid kogemuseks, mida nii Sina kui ka Su kliendid jumaldavad.