LÕHNATURUNDUS
Uuenduslik ja ülimalt tõhus lahendus Sinu ettevõtte külastatavuse ja käibe suurendamiseks
Kas teadsid, et lõhnataju on aisting, mis mõjutab meie mälestusi ja emotsioone kuni 100 korda enam kui puudutamine, nägemine või kuulmine? Just nii nagu õige muusika ja maitsekas interjöör tugevdavad kliendi sidet brändiga, teeb seda ka lõhn. Õige lõhnaga on võimalik reklaamida tooteid ning luua kutsuv õhustik, mis muudab külastuse kliendile meeldejäävamaks ja meeldivamaks.
Sound & Vision on Proliteci ametlik ja eksklusiivne koostööpartner Eestis, Lätis ja Leedus.
MILLEKS LÕHNATURUNDUS?
- Lõhnastatud ruumid stimuleerivad toote või teenuse müüki.
- Lõhn aitab klientidel brändi meeles pidada ning brändi väärtusi paremini kommunikeerida.
- Lõhnastatud ruum on kutsuv, see meelitab kliente ning julgustab neid kauem püsima.
- Lõhn toob esile meeldivaid mälestusi ning see aitab leevendada stressi.
- Lõhn aitab luua positiivseid seoseid ja emotsioone, mida seostatakse kindla ürituse või kogemusega.
- Lõhn aitab luua meeleolu. See võib kliente rahustada, ergutada või hoopis suurendada töötajate produktiivsust – kõik sõltub konkreetsest lõhnast ja soovitud eesmärgist.
LÕHNADE NEUTRALISEERIMINE
Ebameeldivast lõhnast tulenevate negatiivsete seoste vältimine on sama oluline kui positiivsete emotsioonide loomine hea lõhna abil. Halb lõhn võib saata kliendile negatiivse sõnumi ning luua ka negatiivse brändi kuvandi, millest on väga keeruline lahti saada.
Proliteci AirQ tehnoloogial põhinevad lõhnaseadmed aitavad eemaldada ebameeldivaid lõhnasid, kasutades selleks lõhnatut retseptorite blokeerimise süsteemi. Selle tulemusel saavutatav „tühimik“ täidetakse omakorda meeldiva aroomiga. Pea kõik meie valikus olevad lõhnad sisaldavad ebameeldiva lõhna neutraliseerijat, mis toimib sarnaselt mürasummutavatele kõrvaklappidele.
LÕHNA VÕIM
Lõhnataju on aisting, mil on kõige suurem mõju meie mälestustele ja emotsioonidele – see jätab meie mällu väga tugeva jälje. Näiteks on 100 korda tõenäolisem, et meile jääb meelde mõni lõhn kui kompimise teel tajutud materjali pinnatekstuur.
KOOSTÖÖ EKSPERTIDEGA
AirQ tehnoloogia looja on Prolitec, kellega koostöös toome me teieni lõhnaturunduse värskeimad uudised ja trendid ning ligipääsu enam kui sajale maailmatasemel lõhnaeksperdile, kes aitavad luua uusi lõhnasid kui ka varjata ebameeldivaid aroome.
Õige lõhna valimine võib olla keeruline ülesanne. Me aitame leida just selle lõhna, mis iseloomustab Sinu brändi ning jagame ka oma kogemuste põhjal soovitusi. See on ülimalt oluline, sest õige aroomi leidmine muudab nii töötajad kui ka kliendid rõõmsaks ja rahulolevaks.
Meie lõhnakataloogis on suur valik aroome, millest igaüks on loodud kindla eesmärgiga – alustades kaupluse interjööridisaini toetamisega ning lõpetades soovitud tunnete, tekstuuride või värvide rõhutamisega. Me töötame pidevalt selle nimel, et meie valikus oleksid uued ja trendikad lõhnad, mis pakuvad suuremat valikuvõimalust. Kõik meie lõhnad vastavad rahvusvahelistele ohutusstandarditele, mistõttu on nende kasutamine turvaline.
RAHULOLEVAD KLIENDID
Miski ei valmista meile suuremat rõõmu kui kliendid, kes on meie teenusega rahul. Prolitec loodi 1996. aastal ning selle aja jooksul on ettevõtte klientideks saanud sellised rahvusvahelised brändid nagu Abercrombie & Fitch, Hollister, Giorgio Armani, Marks & Spencer, Citibank, Audi, BMW, Billabong, Mercedes-Benz, Soma, Verizon ja paljud teised.
Kui soovid lähemalt tutvuda lõhnaturundusega ning meie lahendustega, siis võta meiega ühendust. Aitame leida just Sinu brändile sobiva lõhna ning valime välja sobiva tehnilise lahenduse, mis vastab rahvusvahelistele standarditele ning ruumi nõuetele ja tingimustele. Ka õige projekti koostamine on äärmiselt oluline, sest parim lõhn ei pruugi jõuda klientideni, kui selle levitamiseks ei kasutata õigeid seadmeid ja võtteid.